Translate

divendres, 5 de juliol del 2013

EL DESTÍ DE LA SOLITUD

UN RECORD I LA MEVA VERITAT- ARNAU (Últim capítol)

Els veig, els dos cossos donats de la mà, tirats al terra, amb els ulls tancats. Una Julieta valent i decidida, que no te por dels seus sentiments, i un Romeu que no ha aconseguit trobar el seu lloc, escoltar al seu cor. Una vista entendridora i a la vegada horrorosa.

M’apropo a ells, amb dificultat. Em costa fer-ho perquè... perquè quan ho faig un munt de records del meu passat apareixen al meu cap. Aquelles coses terribles que vaig fer a aquelles dues persones..., vaig acabar amb les seves vides, o almenys amb les seves infàncies, una etapa en la que quan ets un adult t’adones de la seva importància. Però jo no ho sabia, i ara ho sé. M’ajupo al costat del noi i miro els seus ulls, tancats amb una delicadesa implacable. En ells em veig a mi a la seva edat, veig el meu error una altre vegada, com si no fos suficient amb els malsons de totes les nits. No, la vida em torna a donar una empenta per a que pagui per la meva inadequada joventut.  Però quan em vaig assabentar de que passava això en aquest institut vaig sentir com si una finestreta molt petita s’hagués obert al meu interior que, per molt poca llum que deixés entrar, seria capaç d’il·luminar-ho tot. Pensava que amb ells el món seria capaç de perdonar-me allò. Els estimava, em preocupava per ells. I no ha estat suficient, potser res serà suficient... Però, tot i que mai tornaran a aixecar-se, no puc plorar per la seva pèrdua, perquè ells encara no han mort. Mai ho faran, les seves ànimes segueixen tan vives com sempre. L’única diferència es que per fi podran viure junts, per fi podran ser feliços.

2 comentaris:

  1. M'ha encantat la teva historia. Es molt tràgica i realista pero a la vegada té un punt de tendresa que fa que sigui encara millor.
    Un petó
    PD: Intenta treure el captcha dels comentaris, que sino costa molt comentar.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra molt que t'hagi agradat la historia^^ Moltes gràcies pel comentari:) Petons*-*
      PD: Ho intentaré treure:) Encara hi ha coses que no sé fer, ja que jo amb això de la tecnologia no sóc molt amiga, però miraré a veure que puc fer^^

      Elimina